måndag 10 mars 2014

Altantvätt

Idag blev det en dag ute i det fina vädret. Började igår med att tvätta altandäcket så gjorde det klart idag. Får se om jag ska olja in det eller behålla det som det är nu. Har väl lite planer att byta ut det så småningom mot lite grövre. De har ju lagt det billigaste altandäck som finns. Jag vill ha lite bredare bräder men det får nog bli nästa år. Ska även bygga nytt räcke med ett nytt vindskydd mot grannen med lampor. Vill även lägga in spottar i trädäcket. Ja ni hör att jag har lite tankar om hur det ska bli.
Men det blir inte i år.
Imorgon blir det att tvätta bilen för nu är det torrt på vägarna så nu kommer den inte bli så smutsig som den är nu.
Konstigt att man kommer igång med att göra massa saker andra veckan man är ledig. Man skulle ju börja direkt när man kommer hem egentligen men då är man så trött så man vill bara vila de första dagarna.
Ska lägga upp en bild på mitt radioskåp jag målade har helt glömt bort det.
Ja det var väl det jag hade att skriva om denna gången.
Radioskåpet när det är vitt.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar