fredag 19 februari 2016

Easy cover!

Idag fick jag mycket gjort i kontoret. Som jag nämnde så gick det inte att måla direkt på väggarna i detta rummet då de har haft något slags rekord i att sätta upp saker på väggen. Väggarna såg ut som en Schweizerost. Så det blev att sätta upp Easy Cover. Ni som inte vet vad detta är så ska jag förklara. Istället för att bredspackla så sätter man upp en tapet som är som ett tjockt papper. Täcker alla ojämnheter dock lite dyrare än att bredspackla. Fast man sliper dammet när man ska slipa det man spacklat. Det är väl en smaksak vad man tycker är bäst. Själv har jag fastnat för detta sättet att jämna till väggarna.
Som sagt så blev jag klar med hela kontoret så nästa ledighet blir det att måla.
För nu ska jag ha sportlov en vecka och då blir det inget fix med huset utan idrottaktiveteter med barnen. Står en hel del på schemat som jag har fått mailat till mig från dem.
Nu får det bli sängen efter en lång dag med mycket upp och ner på stegen så känns det i benen. Så god natt på er.


Några av alla hålen

Första våden uppe för att täcka den fula faluröda väggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar